Модельный ряд Renault

Отзыв о Renault Duster 2021 года


Автомобиль: Renault Duster 2021 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Полный привод , пробег - 5100 км, двигатель - 1.5 turbo дизель
Автор: Десятерик Сергій Іва (Украина, Мелитополь)   23.07.2021
Расход в городе: 7.0 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.3 л/100км
НадежностьОценка: 2
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 2
Внешний видОценка: 4
Общая оценка3.0

Усім доброго дня. Авто довгоочикуване і є компромісним. Щоб і для родини і інколи для роботи, коли стае на ремонт Нива.

Купив авто в березні в Запоріжжі. В день купівлі його зняли з автовоза і привезли документи в салон і в цей же день зареестрував його в Сервісценті ДАЇ, побував у банку і пригнав додому.

Перші враження дружини і дітей не передати. Стільки радості наче купив кожному по машині. Всі посідали в Дастера і почалась ПРЕЗЕНАЦІЯ. Діти повмикали всі лампи в салоні і світлячками мобілок вишукували цікаве у неосвітленних місцях салону. І тут вибухнуло: тато, а що то валяється у тебе в ногах? Тож все це була лірика, а тепер починається проза.

Біля моїх ніг лежала якась деталь, приблизно розміром 100 мм і в діметрі 35 мм., на вигляд пружина у змазці. Серед метушні цього дня затірялись спогади про тріск і підклинування педалі зчеплення при їзді по трасі (Запоріжжя-Мелітополь) і на свілофорах, зразу думав, що йде притирка вузлів. ШОК від побаченного тримав 5 хвилин. Але ж є Renault Assistance - це програма цілодобової технічної допомоги на дорозі для водіїв автомобілів за умовами контрактної гарантії строком у 3 роки. Подзвонив туди, а там відфудболили до діллера. Діллер не відмовився, кажуть приїзжайте....?на несправному авто? ШОК №2. На слідуючий день з дилером спілкуючись через вайбер знайшли прийнятний вихід, що цей демпфер-підсилювач я встановлю на місце сам.

Були і інші недоліки: криво встановленне кермо, дуже важко вмикаемі крайні передачі. Але то таке. Це ж омріяний у снах Дастер.

Йшов час, колеса накручували кілометри, демфер тріщав-клинив і намагався вистрибнути з пазів. Літо принесло тепло, а Азовське море поманило відпочинком. Хто їздив в Приморський Посад, той знає про десяток кілометрів по брусчатці. Їздив раніше туди на проданній дев'ятці, таке собі "задоволення". І як я був здивованний, їдучи там на Дастері, шумною і нечіткою роботою підвіски і з'явившимся по всьому салону цвіркунам. 50 км за годину неможливо, тож плентвся десь близько 35. Після таких п'яти вихідних поїздок на море хвалена підвіска Дастера почала булькотіти і захльобуватись і на ж.д. переїздах, і на лежачих поліцейських. І це ШОК №3.

Врем'я відпустки - це час на вирішення відкладенних поїздок до родчів і подорожей. Домовився з диллером про внеплановий візит на СТО, щоб сумістити поїздку до тещі вирішенням накопиченних питань з Дастером. Промурижили мене в очікуванні рестрації на внепланове ТО півтори години у пустому салоні. Люди позвільнялись, машин немає - в салоні і СТО іде зміна власника. Мастер- прийомщик проїхався в авто, послухав булькотіння підвіски на 3.6 тис км пробігу і на відріз відмовився доторкатись до плохіша- демпфера, наче він там знаходиться під єлектричним струмом. ШОК №4. Послідувала моя заява на ім'я директора з проханням за рахунок Рено, по гарантії розібратись з цим. Був не в настрої. Тож подальша поїздка до тещі була наче спасіння.

Чекав неділю на відповідь на свою заяву від вже неіснуючого диллера і почитував відгуки про косяки Дастерів всих поколіннь, та припомнив про "криве кермо" мого авто. Здавалось би це така дрібниця. Заручившись підтримкою "гарячей линии" Рено я домовився про візит до іншого дорогого диллера Рено в Запоріжжі.

Атмосфера в офісі дорогого СТО, дуже відомої фіми в Україні, була ділова і уважна, наче атмосфера планети-хижака до прибульців.

Ми зробили пробну поїздку з іншим майстром-приймальником, підключили до роботи карменеджера і навіть я проміряв висоту педалі в моєму авто та інших нових Дастерах, яка на 4 мм вище за інші і на 20 мм вище за педаль тормоза. І що цікаве, ці теж боялись навіть доторкнутись рукою до демпфера-блискавки. А може там сколи, тріщіни чи деформації? Їх виснок: усьо у порядку, при нас він не випадав і не скрипів. А що там з вами відбувається у дорозі, чи може випавший демпфер-террорист заблокує іншу педаль чи нога сприсне по ньому в екстренній ситуації, то це вусатих ребят не цікавить. Вони чекають трагедій, їм спокійне життя клієнта не потрібно.

"Криве кермо" їм теж не сподобалось, але ж тут виявилось, що треба обов'язково робити розвал-сходження за рахунок кліента. Повірити клієнту мабуть для них низько і неприйнятно. Голодні співробітники СТО чекали п'ть місяців з моменту продажу авто ці 400 гривень. І тут я допустив фатальну помилку сказавши, що я незгоден з їх висновками і буду це оформлювати документально...

Почалась розправа.

Я писав у офісі заяву, а тим часом моє авто загнали на стенд, щось там зробили і в результі отримали відхилення розвалу правого заднього колеса - 2град 11хв, допуск - 1град 40хв. Я прийшов до стенду і мене огорошили: треба міняти амортизатор бо через нього і розвалу нема і руль кривий. Всі таємно перешукувалися, передзвонювалися і поводились дивно. Визвали майстра по гарантії Рено. Всі разом, а може по черзі сказали, що нехер їздити на Дастері по дорогам, бо там трапляються ями.

Цитата з оф. док по гарантії: "Компанія RENAULT допускає збереження гарантії на перераховані нижче деталі природнього
зношення:

- 30 000 км або 2 роки: передні та задні амортизатори, механізм зчеплення, вижимний
підшипник зчеплення, каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів;
- 50 000 км: кермові тяги і наконечники, стійки та втулки стабілізаторів поперечної стійкості,
сайлент-блоки, гумо-металічні опори й кульові шарніри деталей підвіски та силових агрегатів;
- 60 000 км або 2 роки: Акумуляторна батарея на 12 вольт". А тут 5.1 тис пробігу.

Як то кажуть підловили, розіграли виставу з розвалом і завірили, що там сто пудів механічне пошкодження штока чи стакана. Хочеш міняй за 3.5 штуки по колу, а не хочеш їдь на несправному авто додому. Може хотіли виштовхнути з гарантії РЕНО... Хочеш поборотись клієнт Рено за беспеку на дорогах, то заплати сам, Рено вмиває руки. І це ШОК №5. Робити нічого даю дозвіл на заміну аморта, бо авто для сім'ї і всеж маю надію побачити ті механічі пошкодження, щоб заспокоїти сумління. Зранку кинули аванс, а сім'ї він не дістанеться.

І ось він головний інтрумент справжнього майстра СТО - його велич підйомник і йому під стать кремезний механік з добрими очима.

Робота по заміні аморта була зроблена швидко і якісно. Підішов майстер-приймальник і разом з механиком оглянули старий амортизатор не знайшовши нічого особливого, а тим паче "МЕХАНІЧНИХ ПОШКОДЖЕНЬ". Механік потайки спитав майстра, а чому він його замінив? Бо так показав стенд "розвалу". Тут очі механіка стали не тільки добрі, а й дуже великі. Мабудь від захоплення своім керівництвом, таке воно винахідливе. Далі був знову стенд "розвалу". Виявилось, що ніхто раніше тиск в шинах не вирівнював, можливе биття дисків теж не перевірене, архівних файлів стенда не існує, частини стенду грають на підйомнику як холодець, а про його калібровку я від чергового ШОКУ навіть забув спитати. Прийшов карменеджер (чи як його там) покрутив добренько шток "старого" аморта у стакані і сказав, так нічого не виявиш, бо там мікрони і наніти зруйнивали все живе у кристллічних решітках і без спеціального обладнання яке є тільки в Парижі у штабквартирі РЕНО нічого не виявиш. Звістно це жарт, але тільки наполовину.

І тут я зробив другу фатальну помилку - як чесна людина оплатив все.

О як тут зразу все змінилось. Був опертивно наданний "Рекламаційний акт" з відкиданням всих претензій до безпеки і якості Дастера і головна його цитата: Перевірка кутів встановлення коліс виявила механічну деформацію деталей амортизатора заднього правого колеса??? Лиця причетних менеджерів просіяли у загадкових лукавих посмішках. На......дули ще одного клієнта Рено і грошенят підзаробили.

Висновок: у рено в Україні нема ні гарантії, ні підтримки клієнтів на дорогах, ні сто, а є тільки хижі диллери аферисти, ну може ще дуже гаряча лінія яка допоможе тільки при продажі авто... Ага ще забув, є бекоштовна ШОКОВА ТЕРАПІЯ.

Плюсы автомобиля: багато

Минусы автомобиля: менше, але ...

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

poradnyk  

І так куплять кажуть в Рено,та й таке

+3ОТВЕТИТЬ  
Ябадабаду  

Я понимаю, что так быть не должно, но мир не совершенен, и приходится с этим жить. Так вот, на любом новом авто сразу после выезда из салона стоит сделать сход-развал и балансировку колес. На заводе и предпродажке с этим никто не заморачивается. Там поток, конвейер. Повешенные от балды грузы и стоящие криво рули - явление обыденное для авто из салона. Я и мои знакомые с этим сталкивались.

+2-3ОТВЕТИТЬ  
poradnyk  

Ябадабаду, при купівлі авто suzuki це роблять як передпродажну підготовку. Думаю так би мало бути всюди

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Alexander Korotenko  

poradnyk, в сузуки-одессе не делают, например. На нулевом ТО после первой тысячи сделали развал за мой счет - машина явно просилась на обочину. Так что человеческий фактор больше, а не марка

+1ОТВЕТИТЬ  
serious_man  

Назвіть назву обох дилерів. Нехай усі знають.

+6ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

serious_man, Перший Авто-Р, адругий Айс і він же АдамантМоторс

+4ОТВЕТИТЬ  
andrey378  

Прочитал отзыв от нечего делать.......но когда увидел ценники на этот хлам,то сказать что я удивился,это все равно что не сказать ничего.....15 штук за дачию?Какой шильдик не повесь на это барахло,оно барахлом и останется.В интернете полно роликов о дастере,и хороших почти нет,а те что есть ,процентов на 99,заказные......делать на новой машине развал-схождение?Ну не знаю,это похоже на бред.....Удивляет то что рено принадлежит ниссан со всеми "поторохами",а они все равно делают дачию.....За 15 кусков(а это самое днище дастера) можно купить что-то получше на вторичке,или трезво оценить свои возможности и купить авто какого то приличного производителя......

+4-3ОТВЕТИТЬ  
poradnyk  

andrey378, під певні задачі по бездоріжжі чи як альтернативу ниві то в цій ціновій політиці в нього конкурентів немає взагалі,

+3-2ОТВЕТИТЬ  
andrey378  

poradnyk, откройте авториа введите цену от 10000 до 15000(а за эти деньги вы получаете дачию ) и сильно удивитесь выбору нормальных АВТОМОБИЛЕЙ,а не подделок вроде дастера.Понятно что б/у ,но если у вас есть желание купить новое авто с претензией на бездорожность и вечный "головняк" с надежностью,сервисом,то дачия ваш выбор.....ну и представте,что вы покупаете новое авто разработки так лет 20-30 назад если не больше только за очень большие деньги......альтернатива всегда есть......

+2-6ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 8
Правдоруб  

сколько живу сознательной автомобильной жизнью, всё больше убеждаюсь в том, что абсолютное (!!!) большинство официалов и дилеров занимаются разводом своих клиентов на деньги и реальной помощи от них хрен дождёшься. И от этого страдают другие более-менее честные официалы, которым чтобы выжить приходится заниматься тем же. Порочный круг, таковы реалии...
В общем, или обслуживай и ремонтируй сам (даже на гарантии), или выкидай большое бабло. Это наверное одна из причин популярности у нас бу автомобилей, ведь толку от той гарантии с такими официалами!

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Михаил Звягин  

Правдоруб, нит.
До этого ситроена обслуживал по гарантии и все отлично делали у одного из этих дилеров из отзыва, а менеджера по гарантии тот же, что сейчас на рено - норм мужик. раз в 40к шаровые, 2 раза стойки, уплотнитель надорванный, задний стоп сигнал, который лопнул. После окончания гарантии они меня прям спасли от дорогостоящего ремонта и отправили на оф дилера (т.к. они только по рено остались делирами), а могли заработать на капиталке (порвало грм). На все это ни копейки не потратил. Сейчас там коллеги обслуживаются и довольны (рено и каджар). Что-то автор отзыва не договаривает... ну не верю, что послали вместо гарантии, т.к. им пофигу получить деньги от клиента или от производителя на запчасти/работы

+2ОТВЕТИТЬ  
Михаил Звягин  

Михаил Звягин, *Логан и каджар

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 8
Автор отзыва  

самому интересно стало, что же я недоговариваю.
А вот мысль "то по шапке дилеру прилетит" мне на СТО почти слово в слово озвучили.
После замены стойки зафиксировали руль специнструментом и тогда передок отрепетировали.
До речі, скандалів ніяких не було. Сподівався, що на мої зауваження в рекламаційному акту вони відреагують адекватно і з своєї сторони я залишав для них шляхи, щоб все виправити. Та "віз і нині там".

+3ОТВЕТИТЬ  
Kino1 Kin  

Ви даремно тягнули з "кривим кермом" до 3.6 тис. пробігу. Я повернувся з аналогічною проблемою в салон через 300км і мені зробили сходження безкоштовно. Зробили тестову поїздку до і після, щоб я підтвердив, що мене все ок. Сказали, що на розвал-сходження гарантія тільки до 1500 км пробігу. І причому, я до них заїхав вже на інших дисках і шинах, бо з салону зразу перевзувся на "зиму", і не на їх шиномонтажці. Щодо некомфорту на вибоїнах... На рідних моїх R17 дійсно жорсткувато, але терпимо, а на іншому комплекті - R16, набагато м'якіше. Коробка передач перших кілька тисяч була досить тугою, навіть дзвонив дилеру, але так і не поїхав, бо проблема зникла сама.

-1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Renault Duster: Новый мотор, новый салон и старые дорожные повадки: Renault Duster
Новый мотор, новый салон и старые дорожные повадки: Renault Duster

Перед разработчиками внешнего облика, похоже, действительно стояла задача сделать так, чтобы новый автомобиль однозначно опознавался именно как Duster и ничто иное, причем с любого ракурса.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Renault

Renault Duster 2013 Renault Duster 8.900$ 2013 180.000 км
Renault Duster 2013 Renault Duster 8.900$ 2013 180.000 км
Renault Laguna 2010 Renault Laguna 7.208$ 2010 180.000 км
Renault Grand Scenic  2005 Renault Grand Scenic 3.000$ 2005 250.000 км
смотреть все
объявления