Расход в городе: 5.8 л/100км, по трассе: 5.3 л/100км, средний: 5.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
До цього їздив на део ланос 1.6 в максимальній комплектаціїї 2003р.в. та шкода суперб 1.8т 2003 р.в. Більше буду порівнювати з цими авто, так як їх експлуатував довгий період.
Рено Дастер = Дачия Дастер 1.5 дизель на передньому приводі. Авто контрастів де порєднуються сучасні технології з старими. Дизайн мені подобається, але аеродинаміка не продумана взагалі. Машина - порося, попадаєте в калюжу і всі стекла і фари забризкує брудом. Пороги широкі - штани завжи будуть грязні.
Ручки дверей, просто жах. Пластик салону - барабан.
Посадка за рулем (ріст 174) комфортно (правильно) не влаштуєшся, хоча і є регулювання сидіння по висоті та виліт руля. Панель приборів інформативна та приємна. Панель клімату також без нарікань.
БК бреше про розхід палива % на 15-20. Показує 4.4л/100, а по факту 5.3.
Регулювання фар знято з тавріїї та сховано у педальному вузлі. Хоча саме світло чудове, роздільний дальній та ближній! Мінус що не можна взагалі при вкл двигуні вимкнути денні ходові вогні. Противотуманки не світять взагалі, толку від них 0 і в туман, благо ближнє світло гарне.
Функція старт/стоп дно повне, коректно не працює ще і вимикать приходиться після кожного запуску двигуна.
Режими роботи стеклоочисників не регулюються, в дощ напрягає. Рельєф сидіння кращий чим у ланосі але гірший чим у старій шкоді. Є підігрів передніх сидінь, але кнопки сховані так що ваш пасажир ним не скористається. Взагалі скажу що ергономіка авто дуже сира і багато речей які мене напрягають.
Двигун норм, кпп для 2wd не підходить. Перша коротка, з другої норм не поїдеш. Тормоза незважаючи на задні барабани гарні.
Запаска у 2wd під полом ззовні - ну це повний ппц. Достаючи донкрат заразом витягнете тросик лючка бака. Отакі справи.
Підсумую про Дастер, що став автомобілем року в Україні 2019. Якщо ви не вибагливий водій і проживаєте в невеликому містечку чи селі, то можна брать. Чи взяв би я собі це авто? Нажаль ні.
Впервые Дастер был представлен еще в 2009 году на Женевском автосалоне и Европе данный автомобиль выходит под румынской маркой Дача (Dacia). Дастер - это компактный кроссовер на ниссановской платформе B0, к слову сказать, от Ниссана там позаимствована и система полного привода Nissan All Mode 4х4-i, применяемая в таких автомобилях как X-Trail, и Koleos.