Модельный ряд Renault

Отзыв о Renault Duster 2018 года


Автомобиль: Renault Duster 2018 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 5700 км, двигатель - 1.6 бензин
Автор: Іван (Украина, Львов)   09.02.2019
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 7.6 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Купив авто в липні 2018 р. Враження поки, що двоякі.

Салон комфортний, кермо регулюється, на задніх сижіннях троє розмістяться дорослих, але не грубих. Кліренс величезна перевага, реально від захисту наміряв рулеткою 23 см, для мого регіону і стану доріг це плюс. Є заводський металевий захист двигуна - плюс. Сідушки комфортні, кондиціонер трохи заслабий, може через великий внутрішній об'єм авто.

Тепер косяки.

Вже два рази засвічується "Провір систему токсичності". Був в офіціалів, скинули помилку покатався 3000 км і тепер знову вискочила і не пропадає. Знову записався на діагностику. Мабуть пішов спати лябма зонд після каталізатора, так пояснював мій перший візит в офіціалів компутерщик.

Почав поскрипувати чи то домкрат на дорогах "гармошках" чи ще щось, але то гарантії не підляшає.

Під'їдає масло в моторі: нігде не тече, не капає. На 1000 км десь від 200-300 грам. Правда після останніх 700 км вроді масло без змін. Газ на авто не поставиш, бо там якісь штовхачі є, що не доцільно потім клапана регулювати, бо треба підбирати ті штовхачі, дуже дорого: ГБО не оплачується. Тому поки не ставив газ.

Замучив той режим старт-стоп: думаю стартер з ним довго не протягне.

Ні і взягалі це авто має норми токсичності Євро-6. А наше паливо дай Бог, щоб мало Євро-4. Можливо й тому лямба здохла, а може й брак. Ну, після візиту офіціалів відпишусь.
Для вилазок на приробу авто класне.

І ще шумка в новому дастері на поряжок краща стала.

Плюсы автомобиля: Кліренс, вмістимість, дизайн зовнішній, при справному стані розхід нормальний. Будматеріали возить на ура - вмістимий. З боксом зверху на даху розхід не збільшився. Провірено 600 км ходу.

Минусы автомобиля: Ну поки, що: - їсть масло; - лямба-зонд; - поскрипування в районі домкрата.

Совет покупателю: Якщо мінуси лікуються то авто нормальне, як економ варіант кросовера. Дизель кажуть кращий, але там є свої болячки.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Ser Gio  

По маслу, якщо перестало під'їдати, то можна зробити висновок, що кільця притерлися і все надалі буде гуд. Взагалі хороший цей мотор.
А по газу, то вам дилер по вухах їздить. Якраз гідрокомпенсатори для того і ставлять, щоб клапана кожні 60 тис не регулювати. Почитайте, на цей мотор газ стає без проблем.

+5ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

Ser Gio, щодо газу погоджуюсь цілком! Мотор ні чим не відрізняється від стандарту для ходового і дешевого ГБО-4 покоління: нема безпосереднього впорску та нема турбіни, ставте без проблем. До того ж, наявність чи відсутність гідрокомпенсаторів на клапанах також не впливає на можливість встановлення ГБО, просто вносить корективи до регламенту замірів зазорів (при відсутності гідрокомпенсаторів зазори перевіряються частіше ніж на бензині). Ставте автоматичне відключення газу після 4000 обертів і буде все гуд (бажано навіть при наявності гідрокомпенсаторів).

+3ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Правдоруб, вприск має значення для ГБО, турбіна ж не має

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Автор отзыва  

Ну регулювання клапанів на моєму моторі (H4M) виконується підбором штовхачів, завтра поцікавлюсь в офіціалів вартість регулювання. Бо я так розумію їх треба що 20 тис. км. регулювати.
А що більше 4000 тис. оборотів шкодять мотру? Просвітіть мене

-1ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

dkv.ukrngi, газ горить довше ніж бензин. Тому на високих обертах є ймовірність підпалити клапана, бо чим більше обертів, тим менше часу на горіння, відповідно газ буде догорати під час такту випуску.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Crosby1130  

Ser Gio, для этого в газовых мозгах можно установить определённые обороты, после которых будет переход на бензин. А ещё можно установить вариатор.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Автор отзыва  

Ясно. Дякую за інфо.

+1ОТВЕТИТЬ  
AlexandrL  

Газ официалы ставят. Он в прайсе есть. Норма выбросов Евро и норма по топливу - это разные вещи

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Був в ОД, вартість регулювання клапанів в районі 10 тис. грн./ 30 тис. км.
Газ нерентабельно ставити.

+1ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

dkv.ukrngi, весёлые цены у ОД однако... да и ещё так часто по пробегу. Если делать и ставить не у официалов, то выгодно, но тогда гарантия на движёк тю-тю, риск конечно, думайте, я рискнул в своё время, т.к. был уверен в движке и не жалею вообще. К тому же не факт, что через 40тыс км нужно будит регулировать, а просто проверить зазоры - копейки.

+1ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

У меня на спорте аналогичные толкатели, по регламенту проверка зазоров раз в 90 тыс.
На газу лучше делать проверку чаще я проверял на 60 тыс. Все было ок, стоимость работ 500 грн.+ Прокладка 450 грн. На 90 тыс. Делал регулировку, пара стаканчиков были зажаты токарь сточил стаканчик и вопрос был решён в бюджет около 3600 грн. К слову у официалов вариант только один, заказывать эти стаканчики по не адекватной цене с ожиданием две недели. На счёт рентабельности Гбо, на 90 тыс пробега я сэкономил более 150 тыс гривен, что с лихвой перекрывает любые дополнительные траты на более частую регулировку клапанов , даже если это делать у официального дилера за 10 000 грн. На прошлом автомобиле Киа Сид регулировка не делалась до пробега 120 тыс , так как проверка показывала что все ок! Главное устанавливать грамотный комплект Гбо и своевременно его обслуживать

+3ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

Azazello, я бы сказал: 'главное грамотно установить и настроить'. В остальном всё так и есть. Лишнее подтверждение тому, что иногда достаточно только простых замеров зазоров без дорогой регулировки. У Вас на Спорте и на Сиде ставили автоматический переход с газа на бензин при высоких оборотах (4000+)?

+1ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

Правдоруб, да автоматом переход на бензин 4500 , главное не кататься на обеднённой смеси, можно поршневую поджарить

+1-1ОТВЕТИТЬ  
AlexTDI  

Скажите, пожалуйста, ГБО установили?
Самый главный вопрос: Как вам с механикой в городе?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

AlexTDI, ГБО не так і не поставив.
Причина не встановлення ГБО - коштовна вартість регулювання клапанів. Зрештою згадав попередній досвід їзди на ГБО на логані 2007 року, і як на АЗС не доливали газ, по витраті робив такий висновок, вирішив залишитись на бензині.
На бензині влітку їздив в Чорногорію через Угорщину-Хорватія. Скажу так: тяга була нормальна, мінімальна витрата з кондиціонером і боксом на даху склала -
7,2 л по трасі. Коли швидкість йшла за 130 км/ год. витрата була 8,4 л.
Ще аргумент, який мене переконав поки, що не ставити газ, це проблема під час подорожі із заправками ГБО на автобанах Угорщини і Хорватії, АЗС з ГБО були, але треба була звертати в міста.
Як висновок: ГБО не поставив:
- вартість регулювання клапанів - 22 тис. грн - інфо в офіціалів;
- пошук АЗС ГБО за кордоном, хоча в Польщі їх валом;
- маю куча місця в багажнику;
- купую А-95 в відомого оператора палива в інтернеті і виходить на 2,50 грн дешевше на літрі ніж на стеллі АЗС.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

AlexTDI, стосовно механіки по місту, робочі є 2-га передача, та 3-я передача. На четверту в місті практично не переключаюсь - 4, 5 -та передача практично для траси. За містом іду на 4- ій 90 км/ год. На 5-ій все що вище.
Але, що дивно і практика показала: на 2-ій та 3-ій передачі розхід палива не зростає, а навпаки зменшується по комп'ютеру. Мабуть двигун на високих оборотах і для підтримання тягучості йому краще йти на нижчих передачах при тому і витрата палива зменшується.
В місті на другій передачі авто з коробкою перетворюється на автомат. Так їздить дружина і зрештою норма і не ганяє, так і мені спокійніше. В принципі автоматам я не довіряю і дружина лише за механіку. До речі перша передача на моноприводі в лісі приємно здивувала, свого роду як понижена.

+1ОТВЕТИТЬ  
LeXuS-84  

Масло-жор прекратился или нет ?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

LeXuS-84, масложор присутній - в районі 80 гр/1000 км.
В дилера вже зізнались що це природа такого мотору, треба змиритись.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Renault Duster: Новый мотор, новый салон и старые дорожные повадки: Renault Duster
Новый мотор, новый салон и старые дорожные повадки: Renault Duster

Перед разработчиками внешнего облика, похоже, действительно стояла задача сделать так, чтобы новый автомобиль однозначно опознавался именно как Duster и ничто иное, причем с любого ракурса.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Renault

Renault Duster 2013 Renault Duster 8.900$ 2013 180.000 км
Renault Duster 2013 Renault Duster 8.900$ 2013 180.000 км
Renault Laguna 2010 Renault Laguna 7.208$ 2010 180.000 км
смотреть все
объявления