Авто користуюсь з 06.06.2018 за два тиждня наїздив 1000 км.
Перші враження :
- досить м'яка дорожні нерівності ковтає на ура без зайвих стуків, цвіркуни є на шосейці-бруківці десь у бардачку.
- двигун крутиться нормально в межах 1800-2500 об/хв, більше не крутив (обкатка), швидкість набирає гарно 6-передача (90 км/год або 1800 об/хв) думаю мінімальний розхід палива.
- не зручна посадка при зрості 182см (враження БТР з оглядовим віконцем) , сидіння піднято на половину висоти, не зручно для п'ятки(педаль газу), за 250км переїзду пекла вогнем , мабуть тому що стегно не лежить на сидінні, а трохи висить у повітрі.
- передня панель в дверях виступає гострим кутом (треба про це пам'ятати) щоб не ввалитися коліном (стосується переднього пасажира).
- на задньому ряду сидінь місця впритик, в дальніх поїздках це зрозуміє дорослий пасажир аналогічного зросту.
- багажник малий але терпимо.
- розхід палива окрема тема спілкування (виробник місто 4.9/траса 4.8/ змішаний 4.8) - по факту переганяв зі Львова на 55км загорілась лампочка (заправка БРСМ 43.52л) пробіг до наступного загорання лампочки 735 км, швидкість руху 90-100 км/год. 735-55=680 км. 43.52/680*100=6.4л (80% пробігу траса), тобто перевитрата понад 33%, хоча комп показує 5.9 (мав би проїхати 730 км), обкатка розхід зміниться на краще після 5-6 тис.пробігу дуже сумніваюсь (максимум 15%), в РЕНО цікаві відговорки на кшталт (попутний вітер, якість пального, ідеальні умови експлуатації, витрата пального розраховується теоретично по викидам СО2 в атмосферу).
- про банальні речі (дубовий пластик) в бюджетному авто писати не буду , хоча коштує цей бюджет майже 20 штук.
P.S. Хтось скаже, чувак нарізав всякої фігні про нормальну машину. Ні їздив довго на різних авто (типу бюджет), але в них витрата пального різниться із заводськими не більше 5% (Пежо Партнер 1.9Д 1999р.в, Пежо Партнер 2.0HDI 2005 р.в, VW Кадді 1.6і 2008 р.в.).
Можливо враження зміняться після обкатки, тоді вибачусь. Поки маємо, що маємо!!!
Задумался на секундочку, а что из нового с 4х4 и дизелем у нас вообще предлагают дешевле или хоть с примерно равной ценой? Т.е. конкурентов то, по сути и нет, выбор при наличии этих двух критериев очевиден. На бензе разве что Сузуки есть или можно ещё по акции ловить Киа Спортейдж (лучше, но дороже)
rdiesel, ... и мало куда проедет вне дорог. Как-то мы с другом и семьями поехали прокатиться по полям-лесам. Я на Витаре, правда Гранд-08 с блокировками, он на спортэйдже 4х4. Прошел легкий летний дождик. Пришлось большей частью тащить его на веревке. Думается, что Дастер это проглотил бы без проблем, судя по опыту эксплуатации предшественника. Да и Спорт с 4х4 стоит значительно дороже.
Yees, да только +2000 это на минуточку больше 50000гр это не 500 гривен с кармана достать и заплатить.. Это для некоторых значимая сума особенно о для людей кто покупает дастер. Все так пишут доложить жи + 2000 и возьми лучше авто. Чего мелочится сразу доложить и ренж ровер купить.
ZEFIR, да, зачастую бывает, что Duster это уже для кого-то +2000 может и больше
Спортедж однозначно (внешне/внутри) в разы лучше, но ценник ровно на 3 тыс. $ выше. И думается проходимость у него все же будет меньше (даже если сравнить передний привод 1.6 бенз. и там и там)
Yees, инфа на момент 10.2018 - у Спорта цена полного привода дизеля идет от 25 000 евро. так что + 2000$ это вам добавят цвет на выбор, коврики подарят и пару подушек докинут.
Не знаю, как вы ехали?
У меня примерно такое же расстояние и такая же примерно скорость, расход вышел 5.1
Заправляйтесь на ОККО, ШЕЛ или ВОГ.
А катался от Одессы до Затоки и назад, неспеша 70-90. расход 4.3
Darkie, 4,7-5,0 по БК при швидкості до 90 та ідеально рівній місцевості, попутному вітрі і т.д. а по факту заправка по чеку від лампочки до лампочки при 90км/год 5,5-5,7 і не потрібно лапшу вішати !!!!!
Roman SCZ, по відгуках на драйві там і до 8,5 зимою в місті доходить, тому в вас ще непогано. але звичайно тут є фанати які кажуть що 5 лтрів то максимум
Уважаемый автор! Мне кажется вы немножко приукрасили, что в других машинах расход соотвествует заявленному. Особенно что касается ВАГа. Сам катаюсь на ВВ кадди 2012гв. Делите на восемь все, что заявляет производитель...
Рома, авто має купу недоліків в плані дизайну, хоча ваша модель і моя 2016 це різні речі.. В мене ще панель "уєбан стайл"...
Розхід в мене майже постійно 6,5-7 літрів. То фігня. Ця машина для подорожей...
Нещодавно був на в горах, там цю машинку багато людей почали сприймати серйозно після цікавих переїздів...
Maks Lviv, Залежить від того як тиснути тапок. В мене робот й середня витрата палива 5.6 літри (згідно з даними компа). Пробіг більше 1000 км. Паливо ОККО пульс.
forsage29, Мой комп таки реально врет. В последний раз от лампы до лампы я проехал 720 км. Пусть даже это была полная заправка на 50 л, то 50/720*100 = 6.94 л / 100 км... При этом на компе было 5.6.
Спустя 3500 км пробега... Машинка немного козлит на неровностях дорожного покрытия, особенно когда неровности на повороте. Интеллектуальное освещение живет само по себе - я всегда включаю освещение, а то постоянно свет включается/выключается когда солнце еще не зашло, но уже скрыто за кронами деревьев. Сверчки в торпедо присутствуют, но не напрягают. Датчик топлива так и не пофиксили по сравнению с предыдущими версиями - был момент, когда загорелась лампа при индикации с одним делением. Старт/стоп систему отключаю постоянно, потому что раздражает - удержание на склоне не работает при включенном старт/стопе. Субъективно ЭКО режим позволяет тратить меньше топлива. Был момент, когда скрипело/стучало водительское сидение в районе защелки регулятора высоты, но это проблема большинства дастеров с регулировкой сидений по высоте. Просто пару раз поднял/опустил сидение и стук прошел. Один раз заправился "пульс" дизелем на ОККО, так расход поднялся с 5.4 до 6.5 литров. Больше на эту заправку не езжу. Рулежка легче по сравнению с предыдущим Логаном. Высокий клиренс позволяет без проблем влезать и слезать с бордюров. Слабый ближний свет - пришлось менять лампочки на Осрам НайтБрейкеры. Сигнал тоже слабоват - Логан гудел более выразительно.
Во всем остальном машина вполне устраивает. Нормальный рабочий агрегат за свои деньги. Я доволен.
Владельцы дастеров со стажем, что у него по кузову? Говорят что ржавеет что тот запорожец.Хотя машинка нравится, данный момент напрягает. Также слышал что жесткость кузова никакая. Стоят ли подкрылки со старта или это "опция"? Роман, делали ли антикор со старта и насколько по-Вашему он обязателен? Спасибо.
winzerro, где вы видели гнилой или "рыжий" Дастер (даже прошлого поколения) ?? Поверьте, даже запорожец или ваз из 90-х при должной эксплуатации и антикорозийки у первого владельца лет 7 отбегает без ржавчины, а тут речь о современном (почти европейском) авто!
На рахунок слабкого ближнього , по горизонту відрегулював нахил фар ( є регулювальні болти на фарах, максимально підняв їх) . Пучок став бити далі, дальнім не користуюсь.
Писати про витрату палива при пробігові 5-6К - це дуже авторитетно. У мене пробіг 40К, змішана витрата палива 5,6л (80% часу експлуатація по танковим селищним дорогах). По трасі 4,9-5л при 110-120км. По прохідності не гірше Шніви (в глухе болото не лазив але й з ріллі виїде).
Дуже шкода людину,яка пише про це дно з позитивом.Я власник дастера 2023 до цього був Форд рейнджер.Якщо назвати плюси цього авто,то їх немає якщо навіть довго шукати.Пластиковий салон і приборка гірше ніж в китайських Чері 2003 року.Коробкв ручна не співпадає з придаточним числом на перші 3 передачі,а 4і 5 норм.6 передня бо було б дуже соромно в 2023 робити 5 а по суті вона там як і перші 3 до одного місця.Дубова підвіска ніби сидиш на баскетбольному м'ячі який з силою стукають об землю а на ямах гепає.Салон смокче пилюку,вірніше відкриваєш двері і все що закидую мегааеродинамічний автомобіль на поличку внизу дверей летить в цей салон де до пластика ліпиться.Двигун дизель це просто пісня невдалого співака.Які 5 літрів ,ви що брешете.7 літрів він їсть на цього здихлика.Бортовий що з кондиціонером що без все одно показує 5.6 літра,але літраж бака після заправки не бреше.Це 7 літрів не менше.Гіршого і такого посереднього авто я ще не бачив.Я впевнений що румунська збірка гасне спиратись на 30 тис кілометрів.Пишіть правду і не треба виправдовувати свій провальний вибір ,надуманими плюсами.Це гімно найдешевше на авторинку і все.
Перед разработчиками внешнего облика, похоже, действительно стояла задача сделать так, чтобы новый автомобиль однозначно опознавался именно как Duster и ничто иное, причем с любого ракурса.