Модельный ряд Renault

Отзыв о Renault Duster 2022 года


Автомобиль: Renault Duster 2022 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 11000 км, двигатель - 1.5 turbo дизель, комплектация - ZEN+
Автор: Андрій Матева (Украина, Хмельницкий)   08.05.2023
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Вітаю Вас.Вирішив написати відгук, адже вже маю певний досвід з експлуатації цього автомобіля. Враження суб'єктивні, але є і об'єктивні факти.

Придбав авто в автосалоні в травні 2022 року. До цього проїхав 90 тис. км. на Renault Sandero StepWay 1.5 турбодизель теж з автосалону та на інших авто.

Серед критеріїв для покупки були наступні:

- високий кліренс;
- низький розхід;
- місткий багажник;
- надійність (наявність ресурсу мінімум 250 тис. км);
- м'яка та надійна підвіска для їзди по розбитій дорозі.

Комплектація:

- коробка передач - робот EDC з двома зчепленнями (6 передач);
- повний електропакет + дзеркала та заднє скло з підігрівом + ел. регулювання дзеркал;
- електричний підсилювач керма (крута штука, кермо - легке та зручне, дуже сподобалось);
- клімат-контроль (1 зонний);
- мультикермо з фірмовим Реношним джойстиком під правою рукою (дуже зручна штука, швидко звикаєш);
- круїз-контроль;
- камера заднього виду + задній парктронік;
- мультимедійна система (без навігації);
- підігрів передніх сидінь;
- сталевий захист двигуна від виробника;
- система старт-стоп;
- датчик світла;
- 6 подушок безпеки;
- сидіння водія з підлокітником, поперековою підтримкою та регулюванням за висотою;
- система допомоги при старті на підйомі;
- кермова колонка, що регулюється за висотою та глибиною;
- TPMS (індикатор тиску в шинах);
- передні протитуманні ліхтарі;
- та інші системи ABS, ESC і т. д.

Додатково встановлено цифрову сигналізацію з можливістю керуванням зі смартфону, дуже сподобалась ця система, яка дає можливість налаштувати автозапуск за тижневим графіком, також можна запускати двигун дистанційно. Як результат перед виїздом автомобіль прогрітий зимою та охолоджений літом.

З річного досвіду експлуатації можу зробити наступні висновки:

- розхід в середньому на 1 літру вищий від Renault Sandero StepWay 1.5 DCI:
- місто: від 6.5 л. до 7.5 л. по бортовому комп'ютеру;
- за містом 6 л. по бортовому комп'ютеру;
(в реальності на 1л. більше, заміряв доливаючи в повний бак);

Система старт-стоп економить 1-1.5л. в пробках. Але працює досить настирливо, часом бісить. Ще й вимикати її потрібно кожного разу при пуску двигуна. Заводиться швидко.

Двигун приємно здивував, адже очікував, що буде гірше, але по місту потужності вистачає з головою, відмінно. За містом - добре, тобто для їзди 110-120 підходить. Але при обгонах хотілось би краще, хоча, що його недостатньо теж не можу сказати. Наприклад, на хорошій дорозі розігнати автомобіль до 160 км/год не проблема. В морози заводиться без проблем.

Коробка передач - добре. Рушає плавно, перемикає теж плавно та швидко, але до неї потрібно пристосуватись. Так як я пересів з авто з МКП де в мене акселератор газу не підіймався з підлоги, то з цим роботом прийшлось подружитись. Він не любить послідовних різких розгонів та гальмувань після, адже роботу потрібна секунда-дві щоб плавно вижати щеплення. Тому я почав їздити плавніше. При перемиканні передач нарікань немає, що вгору, що вниз. Оберти двигуна тримає низько в районі 1500 об/хв. Але якщо Вам потрібне різке пришвидшення то він швиденько скине одну-дві передачі вниз і Ви швидко отримаєте бажане. Також присутня функція KickDown і працює вона добре. Дуже приємно їхати спокійним темпом, тоді перемикань АКП взагалі не відчуваєш.

Підвіска - добре. Вона на відмінно справляється з великими та середніми нерівностями та ямами. Дрібних взагалі не відчуваю))) Комфорт при проїзді по поганим дорогам заставляє мене посміхатись. Так, це його стихія. В поворотах присутній невеликий крен, але авто добре тримає дугу. Керованість стандартна для кросовера. Хоча балка з-заду дає про себе знати, все ж багатоважільна підвіска - краща. Підвіскою - задоволений.

Особливо порадувала керованість на мокрому асфальті та засніжених дорогах. Авто в "каші" не тягне не заносить. Я був приємно вражений, коли зарано змінив гуму на літню і мене застав рясний снігопад. Я взагалі не відчув жодних проблем з керуванням, сиcтема ABS, ESP та антипробуксовки працюють добре. Для Sandero StepWay це - болюче питання і одна з причин його продажу, його дуже сильно тягнуло та зносило в сторону.

Кузов та ЛКП - добре. Кузов - жорсткий та збитий, це відчувається. Вивантажував авто по діагоналі, як результат всі двері закриваються та відкриваються без проблем та зайвих звуків. Радує око форма капота. Якість фарбування - добре, але можна було і краще, знайшов пару недоліків у вигляді піщинок. Також резинові ущільнювачі дверей протерли фарбу до грунта. Взагалі двері закриваються з приємним глухим звуком, чого я не очікував від Дастера.

Салон - задовільно. Місця на задньому ряду хотілось би більше. На задньому ряду за водієм - достатньо, за переднім пасажиром - менше, адже торпеда занадто багато займає місця перед переднім пасажиром. Я реально не розумію куди інженери згаяли стільки простору.

Сидіння водія зручне, сильно допомагає поперекова підтримка з регулюванням та підлокітником, який до речі, дуже зручний для мене. Сидіння пасажира теж зручне, але підлокітника немає і підтримки попереку теж. Задній ряд сидінь має вертикальну посадку, хотілось би мати можливість регулювати спинку сидіння по наклону. Підігрів одноступеневий і його потрібно вимикати, адже стає гаряче, хоча я його вмикаю ненадовго і цього достатньо. Кермо регулюється по висоті та вильоту. Сидіння водія регулюється по висоті, пасажира - ні. Матеріали бюджетні. Тканина сидіння вже має певний знос за 11 тим. км., хоча можливо у всьому винна моя специфічна форма одягу. Пластик царапається менше ніж в Сандеро.

Світло фар - добре. Ближнє світло - відмінно, дальнє на трійку, планую замінити лампи в дальньому світлі. Коректор фар - механічний, жлобство, але працює нормально. Передні протитуманні ліхтарі - жахливі, взагалі важко побачити шо вони там світять. Ліхтар заднього ходу - дуже добре. Тішать денні ходові вогні, дуже класно виглядають та неодмінно дають змогу відразу помітити авто в сіру погоду чи дощ. Датчик світло працює відмінно. Також при роботі склоочисників авто враховує, що ви зупинились і склоочисники працюють повільніше, рушили далі пришвидшились, приємно здивувала така функція.

Клімат - загалом задовільно, але часом його робота викликає в мене питання. В порівнянні з Сівіком 2012 року, де температура виставлялась 1 раз при виїзді з автосалону, в Дастері його потрібно крутити постійно, адже він постійно трохи перестарається. Якось не дуже схоже на автоматичну систему клімату. При цьому обігрів - відмінний, охолодження теж. Обдув скла добрий. Запотівше лобове скло осушує швидко (4-8 сек.) за допомогою спеціальної кнопки на кліматі.

Мультимедіа - задовільно. Взагалі старіша мультимедіа з Сандеро мені подобалась в роботі більше, хоча на вигляд нова краща та сучасніша. Функцій в мультимедіа як кіт наплакав. Клавіатура для пошуку контактів зроблена для того щоб ти текст набирав вічність!!! І мене це дуже бісить!!! Адже зробити стандартну розкладку як в людей особливо не складно і коштує як три копійки. Попередня система працювала швидше.

Звук - нормальний, якщо слухати неголосно, а якщо вимкнути то взагалі прекрасно.

Телефон під'єднується швидко, співрозмовника чути добре і він мене чує теж гарно.

Є 2 USB порти, один з них для флешки, інший з швидкою зарядкою.

Камера дає гарну картинку, присутні динамічні лінії напрямку руху. Вночі картинка добра, при умові, що камера чиста, а брудниться вона дуже легко в відлигу чи в дощ на брудних дорогах. Парктронік працює добре та без глюків. Повідомляє про перешкоду через динаміки акустичної системи ще й в залежності з якої сторони перешкода (лівий чи правий динамік).

Шумоізоляція - задовільно. При розміреній їзді двигуна не чути, але при динамічній їзді та при швидкості 130 км/год і більше чути добре. Чути шум коліс, на великій швидкості так дуже добре. В місті все ок.

Загалом автомобілем задоволений за виключенням деяких недоліків.

Конкуренти:

- якби на той момент був в наявності KIA SPORTAGE з автоматом, Дастера я б не купував. Але за свої гроші конкуренти відсутні.

Всім гарного дня.

Плюсы автомобиля: - високий кліренс; - низький розхід; - хороший двигун; - місткий багажник; - м'яка підвіска для їзди по розбитій дорозі; - електричний підсилювач керма; - круїз-контроль; - камера заднього виду + задній парктронік; - датчик світла; - керованість на мокрому асфальті та засніжених дорогах.

Минусы автомобиля: - клімат-контроль; - мультимедіа; - шумоізоляція; - ключ не складається, а на дворі 2022 рік; - ЛКП та якість фарбування; - місце та посадка на задньому ряді сидінь; - торпеда занадто багато займає місця перед переднім пасажиром; - підігрів одноступеневий; - тканина сидіння; - дальнє світло фар.

Совет покупателю: Якщо брати, то тільки дизель та топову комплектацію.

Через 7 мес. и 20 дней Андрій Матева дописал: Через деякий час в роботі роботизованої коробки передач з'явився неприйємний симптом. Дьоргається, при чому помітно. Таке враження, що рушаєш на 2й передачі та погано вижав щеплення. Відбувається це після того як я уповільнюсь, наприклад, щоб пропустити пішохода і після тисну на газ. Прикро, що твоє авто дьоргається як старенький ГАЗон. І сервіс на це розводить руками, хоча адаптацію зробили декілька раз - не допомогло. Через деякий час симптом пропав самостійно. А саме головне ВАМ ніхто не скаже, що робот EDC від Рено це один в один фордовсткий робот POWERSHIFT!!! Про дану акпп краще почитати перед покупкою. Знав би про цей ньюанс перед покупкою не придбав би даний автомобіль.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Panas Ananas  

Вітаю, катаюсь на Каджарі 2016 (дорестайл), і мотор+робот саме так як на Дастері. Пробіг вже 150тис, брав на 140тис. Залишок щеплення около 60%, це робили діагностику на офф станції Рено.
Щодо інформації що це PowerShift - це тільки частково правильно. Там механіка та плата управління дуже схожі, а от щеплення зовсім інше і є усиленим для дизеля. Також з 2016 року вийшла нова ревізія плати де усунули всі проблеми з перегрівом електроніки.
Дані роботи були дійсно проблемними з 2012 до 2016 року, особливо плата управління, яка вбивала щеплення. Але зараз все в межах адекватності.
З особистого досвіду по смиканнях при рушанні - в роботі є самоадаптація щеплення, алевона дуже плавна і розрахована на зміну температури здебільшого. Вона інколи може відбути некоректною, якщо на холодному моторі скинути вручну електроручник і без підгазовки поїхати вперед. Як роблю наразі що було плавно при холодному старті - включаю ``D``, відпускаю тормоз (авто вперлось в ручник), нажимаю тормоз, починаю підгазовувати (електроручник скидаєтсья автоматично). Таким чином коробка знаходить нуль щеплення на холодно, роблю вже так близько року, все поки плавно.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Renault Duster: Renault Duster- в ожидании бестселлера
Renault Duster- в ожидании бестселлера

Впервые Дастер был представлен еще в 2009 году на Женевском автосалоне и Европе данный автомобиль выходит под румынской маркой Дача (Dacia). Дастер - это компактный кроссовер на ниссановской платформе B0, к слову сказать, от Ниссана там позаимствована и система полного привода Nissan All Mode 4х4-i, применяемая в таких автомобилях как X-Trail, и Koleos.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Duster

Renault Duster 2020 Renault Duster 15.800$ 2020 105.000 км
Renault Duster 2018 Renault Duster 9.900$ 2018 92.000 км
Renault Duster 2020 Renault Duster 15.800$ 2020 105.000 км
Renault Duster 2018 Renault Duster 9.900$ 2018 92.000 км
смотреть все
объявления