Отзыв о Renault Duster 2025 года

Информация от владельца
Оценка авто
Ось і купив нового Дастера. Саме головне - немає повного приводу, але авто сподобалось, альтернативи йому немає, так як дизель я зову «останній з Магекан». Купив його для роботи, по полях гасати, так як я аграрій. Що скажу: підвіска супер, по ухабах ями ковтає на ура.
Буду зрівнювати з Нивою. Була в мене Нива 4х4 Тайга 2014 року випуску. Про Дастера я мріяв, так як в Ниві головне - немає кондиціонера, але є 4х4. Та й пилюка стоїть стовпом в салоні: по полю їдеш, вікна закриті, а пилюку сосе в салон, як це так?
Сподобалась підвіска і дорожній просвіт, та й дизель тихенький, тяговитий. Ниві до нього далеко в плані комфорту. Та й Нива їла бензин десь 11.5-12 літрів на 100 км - для мене це забагато. Тому й вирішив купити економічніше авто, тобто Дастера.
Подобається розхід: на круг виходить 6.4 літра на 100 км. Розхід завищений, так як при виїзді на трасу печу десь 125-155 км/год. Далеко ним не їздив, а от 260 км в одну сторону - якогось дискомфорту не приніс. Тіснувато в правому коліні, так як коліно впирається в бардачок для телефону і всякої дрібниці. За надійність Дастера не скажу, так як проїхав тільки 4000 км.
Також це середня комплектація Еволюшин: є кондер, круїз, Apple CarPlay бездротовий, великий екран і годинник, який живе своїм часом - ніяк не можу його налагодити. Безключовий доступ в авто, парктроніки спереду і позаду, камера заднього огляду, резина 215х75 R16, титани. А ще затягнув у бронеплівку і поставив фаркоп зйомний.
Авто поки радує, а далі буде видно.
Плюсы и минусы автомобиля
Дизель простота мінімум електроніки в порівнянні з моїм 3008 2018 року.
Головний мінус це ад блю і немає повного приводу з дизелем.
Обсуждение отзыва
объявления